Badania ankietowe

Doświadczenie 10 lat pracy przy badaniach ankietowych pozwala nam z łatwością wspomagać klientów na wszystkich etapach projektów badawczych:

A. Konceptualizacja
Opracowywanie planu badania, ustalanie celów, dobór metod badawczych i sposobu gromadzenia danych.

B. Opracowywanie narzędzi badawczych, czyli m. in.:
* Jakie są wymagania prawne i dobre praktyki w zakresie klauzul dot. anonimowości badań?
* Jak pytać o tematy „delikatne” (kwestie kontrowersyjne, intymne, badania wśród osób niepełnoletnich)
* Czym powinna się cechować dobra ankieta internetowa, a czym - dobra ankieta papierowa?
* Pytania o dochody i zarobki - jak o 20% zwiększyć skłonność respondentów do podania informacji na najbardziej „wstydliwe” pytanie ankietowe?

C. Fieldwork - gromadzenie danych:
* Kogo można badać online, a kogo offline i dlaczego?
* Które systemy ankiet online są i wszechstronne, i bezpłatne?
* Jak kodować wyniki ankiet papierowych w arkuszu Excel, by jednoznacznie wykonać analizy?

D. Analizy i raportowanie - przykładowe pytania:
* Jak podjąć decyzję biznesową, jeśli w grę wchodzi kilkanaście lub kilkadziesiąt czynników? Analityczne wsparcie decyzji biznesowych, analizy „co-jeśli”, symulacje rynkowe.
* Jak zoptymalizować cele sprzedażowe i przewidzieć wahania kosztów z uwagi na sezonowość? Prognozowanie i trendy, analizy regresji
* Jak wyróżnić 3-5 „typów” pracowników lub klientów można wyróżnić, jeśli w grę wchodzi kilkanaście lub kilkadziesiąt czynników? Analizy segmentacyjne
* Jak w prosty sposób wizualizować mocne i słabe strony firmy X w zakresie kilkunastu aspektów na raz? Jak porównać firmę X i kilkudziestu konkurentów? Mapowanie danych

Skontaktuj się

Masz pytanie ? - Zadzwoń doradzimy

Pozostałe kompetencje

Analizy statystyczne

short description of portfolio item

Excel bez granic

short description of portfolio item

SPSS po prostu

short description of portfolio item

Nasi Klienci